loading...
فهرست گروه های تلگرام
محمود بازدید : 563 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

آکورد گیتار آهنگ قاب شیشه ای از سیاوش قمیشی :: متن آهنگ، ...

7text.ir/post/اکورد-گیتار-اهنگ-قاب-شیشه-ای-از-سیاوش-قمیشی
۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شهر من من به تو می اندیشم نه به تنها یی خویش. Dm C Bb C. از پس شیشه تو را می بینم که گرفتی مرا در بر خویش. Dm C Gm Dm. من وضو با نفس ...

خانه گیتار - سیاوش قمیشی

gitarhome.blogfa.com/category/23
آکوردهای آهنگ های خاطره انگیز از سیاوش قمیشی دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۱ 10:31 .... قاب شیشه ای پنجره ای که شبهای منو با خود میبره ... شهر من. آکورد قاب شیشه ای : شهر من.

نودشه-موسیقی - نت و آکورد برای گیتار : سیاوش قمیشی

esyjakol.blogfa.com/page/5.aspx
نت و آکورد برای گیتار : سیاوش قمیشی ... اشكاي يخي مو پاك كن دراي قلبت و وا كن صداي قلبمو بشنو من چه كردم با دل تو .... نگو كه تنها موندي و تو اين شهر غريبه.

آکورد گیتار پاپ - سیاوش قمیشی

antoniguitar.blogfa.com/cat-1.aspx
آکورد گیتار پاپ - سیاوش قمیشی - اموزش تئوری گیتار و آکورد و ریتم. ... Em تو مثل شهر کوچیک D من هنوزم برام خاطره سا D زی. هنوزم قبله ی معصوم D نما ... دانلود آهنگ:.

moozik - آکورد همه آهنگ های سیاوش قمیشی

9guitar.blogfa.com/post/12
G یادت هرگز نمی مونه نمی مونه ریتم ۴/۴ اکورد سیاوش قمیشی ( الکی ) Dm من فقط عاشق اینم حرف قلGmبت و بدونم الکی Dmبگم جداCmشیم تو بگی "Eb"که نمی توDmنم

استاد سیاوش قمیشی - Guitar | گيتار - blogfa.com

www.navidguitar.blogfa.com/cat-3.aspx
اکورد غربت دل من سیاوش قمیشی. اکورد غربت دل ..... آکورد آهنگ خیلی ممنون : http://kamichord.blogfa.com/post-341.aspx ..... مسافر شهر غمي , غريبي مثل خودمي. D..D7.

اکوردهای گیتار و نت های گیتار - سیاوش قمیشی

giutariran.blogfa.com/cat-13.aspx
اکوردهای گیتار و نت های گیتار - سیاوش قمیشی - اکوردها و نت های گیتار برای دوستان گیتاریست. ... راز قد کشیدن تو عمریه دارم می بینم داری می رسی به خورشید ولی من بازم همینم ..... سیاوش. اين آهنگ طلوع من هست از سياوش: طلوع من. Am Dm Am. وقتي كه دلتنگ ميشمو همراه تنهايي ميرم داغ ذلم تازه ميشه. Am C Dm ... تو مثل شهر كوچيك من. D.

دانلود آهنگ سیاوش قمیشی قاب شیشه ای 320 و 128 متن آهنگ

www.tabtaraneh.ir/دانلود-آهنگ-سیاوش-قمیشی-قاب-شیشه-ای/
دانلود آهنگ سیاوش قمیشی بنام قاب شیشه ای با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸. به همراه متن آهنگ قاب شیشه ... شهر من , من به تو می اندیشم ... ﻣﻦ وﺿﻮ ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﺧﻴﺎل ﺗﻮ ﻣﻴﮕﻴﺮم. و ﺗﻮ را ...

دانلود آهنگ و آکورد سياوش قميشي پنجره

roodkhane-han.rozblog.com/post/983
۲۰ ساعت پیش - آکورد+جزيره+از+سياوش+قميشي%3A/ سیاوش…,دانلود آهنگ و آکورد سياوش قميشي پنجره ... شهر من. آکورد ... 23 . دانلود آهنگ الکی از سیاوش قمیشی

دانلود آهنگ و آکورد سياوش قميشي پرسه

roodkhane-han.rozblog.com/post/985
۲۰ ساعت پیش - esf-Music - آكورد سياوش قميشي - دانلود ترانه هايي از من كه رنگ و بوي آهنگ . .... آکورد آهنگ به سوی تو از مهران زاهدی; آکورد آهنگ هفت شهر عشق از فرامرز ...

گیتار من - آکورد باغ بارون زده از سیاوش قمیشی

www.popguitar.blogfa.com/post-4.aspx
گیتار من - آکورد باغ بارون زده از سیاوش قمیشی - ... Em من از صدای گریه ی تو به غربت بارون رسی C دم. D تو چشات باغ بارون ... Em تو مثل شهر کوچیک D من هنوزم برام خاطره سا D زی. هنوزم قبله ی ... آهنگ زیبای روح سبز از شادمهر (سبز باشید) » نخواستم ...

نت سوم/اکورد/نت/دانلود اهنگ - سیاوش قمیشی

notesevom1.blogfa.com/category/3
نت سوم/اکورد/نت/دانلود اهنگ - سیاوش قمیشی - ... تو مثل شهر كوچيك من ... هنوز برام خاطره سازي ... هنوزم قبله ي معصوم ... اکورد اهنگ طلوع من سیاوش قمیشی. Dm ............ C ..

دانلود آهنگ و آکورد سياوش قميشي تاک

roodkhane-han.rozblog.com/post/979
۲۰ ساعت پیش - شعر و آكورد طلوع من از سياوش قميشي(8/6 slow) - Fiery Guitar ..... دانلود اکورد اهنگ غروب سیاوش قمیشی - قم- درج آگهی در گوگل - شهر قم

دانلود آهنگ جدید | موزیکور » دانلود آهنگ قاب شیشه ای سیاوش ...

musicor.ir/دانلود-آهنگ-قاب-شیشه-ای-سیاوش-قمیشی/
دانلود آهنگ قاب شیشه ای از سیاوش قمیشی,پشت قاب شیشه ی پنجره ای که شبای منو با خود میبره ﺟﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪﻫﺎم ... شهر من , من به تو می اندیشم ... ﻣﻦ وﺿﻮ ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﺧﻴﺎل ﺗﻮ ﻣﻴﮕﻴﺮم.

دانلود آهنگ قاب شیشه ای با صدای سیاوش قمیشی - دوست پارسی

www.dostpersian.ir/10626/آهنگ-قاب-شیشه-ای-با-صدای-سیاوش-قمیشی/
دانلود آهنگ خاطره انگیز قاب شیشه ای با صدای سیاوش قمیشی با پخش آنلاین از دوست پارسی،دانلود آهنگ ... شهر من، من به تو مي انديشم ... من وضو با نفس خيال تو مي گيرم

بی صدا - اکورد اهنگ های سیاوش قمیشی

guitarbeseda.blogfa.com/tag/اکورد-اهنگ-های-سیاوش-قمیشی
بی صدا - اکورد اهنگ های سیاوش قمیشی - کاش خدا کمی صبر میکرد.... هنوز اماده ... اخه دنياي تو دنياي دلاي سنگيه واسه تو فرقي نداره دل من چه رنگيه. A Gm Bb A Gm Bb A. مثل تنهايي ميمونه با تو همسفر شدن توي شهر عاشقي بيخودي در به در شدن. A Bb C Gm ...

دانلود آهنگ سیاوش قمیشی به نام قاب شیشه ای - دانلود اسپید

downloadspeed.ir › نام خواننده › س › سیاوش قمیشی
دانلود آهنگ سیاوش قمیشی به نام قاب شیشه ای. ... پشت قاب شیشه ی پنجره ای که شبای من و با خود می بره جایی که گذشته ... شهر من، من به تو می اندیشم نه به تنهایی خویش

آکورد آهنگ باغ بارون زده از سیاوش قمیشی - گیتار پرو | آموزش ...

guitarpro.ir/m-pagecenter1-pview.aspx?p=72
آکورد آهنگ باغ بارون زده از سیاوش قمیشی. ... مثل من از يه درد كهنه لبريز هااااااااااااااااااااا. Em D C Em D. با تو بوي كاه گل و خاك . ... تو مثل شهر كوچيك من ... هنوز برام خاطره ...

بانک آکورد | سیاوش قمیشی | خاطره - خانه

bankachord.ir/?chord=سیاوش-قمیشی-خاطره
سایت آکورد گیتار و موسیقی های ایرانی. ... خواننده: سیاوش قمیشی ... (Am)میرم از شهر تو با یه کوله بار از خاطـ(E)ـره دل من مونده پیشت گرچه پاهام مسافـ(Am)ـره میگذره ...

میرم از شهر تو سیاوش قمیشی - بازار مطلب

realgame.ir/میرم-از-شهر-تو-سیاوش-قمیشی.html
آکورد و شعر آهنگ زیبای خاطره از سیاوش قمیشی یکشنبه سی ام بهمن 1124. ... دانلود آهنگ میرم از شهر تو با یه کوله بار خاطره از سیاوش قمیشی. ... سیاوش قمیشی مثل تنهایی می مونه با تو همسفر شدن توی شهر عاشقی بی خودی در به در من که نمیمیرم اگه بخوای ...

بانک آکورد گیتار

guitar-alimj.mihanblog.com/
آکورد آهنگ غیر ممکن از مرتضی پاشایی ( همیشه جاودانه ایی) ... میخوای من باشیو یادت بره مایی وجود داره خودت آمادیه رفتنی و ترست نمیزاره .... دانلود آهنگ ریتم 2/4. G Am یکی مثل من که هواخواهته یکی مثل تو سرده تو رابطه .... ندیم · آکورد سیاوش قمیشی · آکورد محبوبه قلب منی علیرضا روزگار · آکورد آهنگ من · آکورد آهنگ اشکام جاریه از مرتضی ...

دانلود آهنگ حباب از سیاوش قمیشی دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید

sedabax.ir/دانلود-آهنگ-حباب-از-سیاوش-قمیشی/
آخ ﻛﻪ دﻳﮕﻪ دل ﻣﻦ از ﺗﻮ ﺟﺪا ﻧﻤﻴﺸﻪ. ﻣـﻴﺎی از دورﺗﺮﻳﻦ ﻧـﻘﻄﻪی اﻳﻤﺎن ﻣﻦ. اوﻧﺠﺎ ﻛﻪ ﻟﺤﻈﻪﻫﺎ ﭘﺮ ﺷﺪن از ﻳﺎﺳﻤﻦ. ﻣـﻴﺎی از ﺳﻜﻮت ﺷـﻬﺮ ﭘﺮ از ﺳـﺘﺎره. ﻣﻴﻜﺸﻲ دﺳﺘﺎﻣﻮ روی ﻣﻮﻫﺎت دوﺑﺎره. ﻣـﻴـﺒـﺮی ﺑـﺎ ﺧـﻮدت ﺗـﺎ اوج ﺑـﻲ ...

دانلود اهنگ قدیمیه دیوار این شهر از سیاوش قمیشی

loo3.club/دانلود+اهنگ+قدیمیه+دیوار+این+شهر+از+سیاوش+قمیشی
دانلود اهنگ قدیمیه دیوار این شهر از سیاوش قمیشی ... قمیشی) آکورد رو درو دیوار این شهر دانلود آهنگ زیبای سیاوش قمیشی بنام تردید دانلود آهنگ ... این روزا دنیا واسه من از .

فروردين 1390 - شعر و آکورد گیتار(GuitareBiSeda) - ...

guitarebiseda.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=1&pyear...
شعر و آکورد وب قبلیم. خاطره از سیاوش قمیشی. ریتم ۴/۲. E Am. مي رم از شهر تو با يه کوله بار از خاطره. Am دل من مونده پيشت گرچه پاهام مسافره. E F مي گذره همراه جاده ياد ...

ابی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ابی
ابراهیم حامدی (زادهٔ: ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران) مشهور به ابی خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. ... ۷.۱ بابک بیات; ۷.۲ سیاوش قمیشی; ۷.۳ فرید زلاند; ۷.۴ نت و آکورد آهنگ‌ها ... تفریح من در خانه خواندن بود، ضمن اینکه بارها هم گفته‌ام که از کلاس سوم دبستان در ..... اصلی همخوانی می‌کند مانند آهنگ «جسارت» از امیر آرام و نیز آهنگ «شهر ظلمت» از شاهرخ.

اکورد گیتار تنهایی از سیاوش قمیشی : نت اهنگ 5 - ...

sheetmusic5.mizbanblog.com/.../اکورد+گیتار+تنهایی+از+سیاوش+قمی...
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گیتار محض سیاوش قمیشی اکورد غربت دل من سیاوش قمیشی A C Bb C Dm ... اکورد اهنگ بیا برگرد سیاوش قمیشی دانلود اهنگ Eb Fm اکورد اهنگ باغ بارون زده ... ۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍ ش شهر من من به تو می اندیشم نه به تنها یی خویش Dm C Bb C از ...

آموزش گیتار - آهنگ باغ بارون زده از سیاوش قمیشی

guitaramouz.blogfa.com/tag/آهنگ-باغ-بارون-زده-از-سیاوش-قمیشی
آموزش گیتار - آهنگ باغ بارون زده از سیاوش قمیشی - آموزش آسان و سریع گیتار - آموزش گیتار. ... آکورد آهنگ مهدی احمدوند (1). ارزش زمانی نت ها (1) ... تو مثل شهر كوچيك/ من .

دانلود نت و ملودی و تبلچیر گیتار | آکورد - آکورد سیاوش قمیشی

gp5.blogfa.com/category/105
دانلود نت و ملودی و تبلچیر گیتار | آکورد - آکورد سیاوش قمیشی - گیتار پرو های معروف گیتار. ... چندتا آهنگ قديمي كه همه دلخوشيامه. Bm Gbm .... تو مثل شهر كوچيك من .

آکورد آهنگ های پاپ - سیاوش قمیشی

ezoguitar.blogfa.com/category/9
آکورد آهنگ های پاپ - سیاوش قمیشی - ... تنهام نذار اي رهگذر من تشنه ی محبتــــــــــــــــم. D Eb F Gm D Eb F Gm. تو نديدي چه .... تو مثل شهر كوچيك من ... هنوز برام خاطره ...

متن آهنگ های سیاوش قمیشی

ghomayshi.blogsky.com/
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن آهنگ های سیاوش قمیشی - ترانه های سیاوش قمیشی. ... درباره من ! سرما زده و سوزه و پاییز فراری در حسرتِ ... رهسپاره شهر سازش تو قامت سیاه شب ... هنوزم اسمت عزیزه واسه این همیشه تنها قصه ی بود و نبودت میشه راهی واسه فردا. دانلود ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 336
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 656
  • بازدید سال : 46,022
  • بازدید کلی : 455,523